środa, 29 maja 2013

My sekret, pachnące lakiery


źródło zdjęć: Google Grafika

Tym razem, w tak zwanym międzyczasie - pomiędzy opiniami produktów, a postami "zrób to sam", przychodzę do Was z nowinką.

My Secret to firma, która pozwala odkryć świat bajecznych kolorów. Zawsze zaskakuje mnie swoimi edycjami limitowanych pośród lakierów i tak jest tym razem. Ostatnio pojawiają się piaski i przeróżne inne nowości, w takim razie i ta firma zadbała o to, by kolejny zmysł - węch czuł się bardzo dobrze w swojej roli.

Od 1 czerwca w drogeriach "Natura" będzie można nabyć lakiery, które pachną podczas wysychania i nie tylko podbijają serce, ale i oczy! Pomysł pachnących lakierów jest miłą odmianą od drażniącego, "codziennego" zapachu.

Limitowana edycja My Secret składa się z czterech kolorów:

źródło zdjęć: Google Grafika

Kiwi (#167) - piękna, soczysta wiosenna zieleń z czarnymi drobinkami. Wygląda apetycznie i naprawdę przypomina kiwi! Ten kolor skradł mi zarówno serce, jak i oczy. Zresztą nie tylko mi - nawet Mój Mężczyzna twierdzi, że ma w sobie "to coś"! :-) Zdecydowanie mogę go nazwać ulubionym tej edycji.

źródło zdjęć: Google Grafika

Fruit Coctail (#168) - lubię niebieski, a ten odcień wpadający lekko w fiolet też kusi...

źródło zdjęć: Google Grafika


Candy (#169) - odcień przygaszonego, brudnego różu. Klasyczny odcień, który nie wpadł mi aż tak w oko jak pozostałe.

źródło zdjęć: Google Grafika


Raspberry (#170) - naprawdę przypomina mi maliny, które zresztą lubię zjadać prosto z krzaka. Klasyk z piękna rodem - co tu więcej pisać?

Każdy odcień ma w sobie zdecydowanie "to coś" i szkoda, że My Secret zdecydowało się tylko na cztery!

Producent obiecuje nowoczesną, lekką formułę lakieru do paznokci, która zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.

Coś czuję, że zrobię sobie mały prezencik na Dzień Dziecka... :-)

3 komentarze:

  1. Jestem za odcieniem kiwi!! Aż jestem ciekawa jak się prezentuje na pazurkach ;D
    +dziękuję za komentarz i zapraszm again ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje strasznie śmierdzą, może kupię sobie zapachowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam malinowy i bardzo podoba mi się jego zapach :)
    Obserwuję i zapraszam również do mnie :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń